|
|
|
|---|---|
|
Länk Reg.nr:CDY 727 | |
|
Vet inget om bilen mer än att det är precis "rätt" utrustad. Letar själv 550iAT och har sett denna annons sedan den kom ut. Tror den först var ute i april för högre än 312500, sen kom den ut igen i slutet på maj och har därefter sänkts i pris 2-3 gånger. Anledningen till att jag inte kollat upp den mer är att den rullat lite för långt för mig fast för 269' så är det ändå ett bra pris om allt stämmer med bilen. 4 ägare på 11 månader varav den befintliga förmodligen endast sedan mars i år är väl också en sak som man får kolla upp lite extra. Behöver ju inte betyda något... ___ //Ulf |
|
|
Jag känner han som har bilen ganska väl. Det jag kan säga om honom är att han är pedant ut i fingerspetsarna och driver en välrenommerad bilvårdsfirma här i Gävle. Letar man en 550 så är denna definitivt värd att titta på! Flåklypa |
|
|
När jag såg regnumret ovan (finns ju inte i annonsen) så ringde en klocka. Jag kommer ihåg att den var på annons förra sommaren/hösten och kanske inte den mest seriösa. Väl hemma ikväll så beställde jag en fax och mycket riktigt så är det denna bil. Nu ser jag bara 3 av dom 4 (eller 5 då jag inte tror att första ägaren tog den i trafik...) Ägare 1: Ser ej detta på faxen men bilen var i somras till salu av Intersprint. Ägare 2: Privatperson som hade bilen i 2 månader Ägare 3: Intersprint som hade den i 3 månader Ägare 4: Nuvarande ägare som haft den i 4 månader varav minst 1,5 mån på annons Kan också vara så att importören (Intersprint?) aldrig tog den i trafik och att ägare 1 varit någon annan. Var och en får ju dra sin egen slutsats men när en säljande bilhandlare med ett mindre bra rykte åter blir ägare av bilen efter två månader så ligger det ibland en hund begraven... ___ //Ulf |
|
|
Sökte lite på Intersprint här på forumet och hittade en intressant länk Länk där jag också känner igen detta regnummer. Den tråden startades därför att Kronofogdemyndigheten annonserade att bilar från ett eller flera konkursbo skulle auktioneras ut så nuvarande ägare har förmodligen inte köpte direkt av Intersprint utan på auktion. Så även om nuvarande ägare är seriös och pedant så verkar ju inte alla tidigare ägare ha varit det så jag har i alla fall lagt ner de små funderingar jag hade på denna bil. ___ //Ulf |
|
|
Sänkt ytterligare 14' till 255'. Hade den haft klockren historik hade jag köpt den på studs... ___ //Ulf |
|
| Vad är problemet med historiken? | |
|
Sorry för sent svar...tack för uppgifterna men nu verkar bilen vara såld, den är iaf borttagen från blocket. Jakten går vidare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.