|
|
|
|---|---|
|
hej Jag skulle vilja montera en elektrisk/infällbar dragkrok på min Bmw E93. När jag pratade med Förenade bil i Malmö fick jag reda på att det skulle kosta cirkus 20 000 (utan rabatt). Går det att hitta någon som gör detta billigare? Går det att göra själv? Finns det någon här på Autopower som kan hjälpa mig med detta? Det känns ju inte så kul att betala så pass mycket pengar för en dragkrok. Mvh Mannfalk | |
| Finns en man som åker runt och monterar dragkrokar, heter Lars nånting tror jag. Han har en profil här på AP och har bara fått bra kritik. | |
|
Han nås här: Maila mig på 5576persson@telia.com eller ring mig om ni har frågor 070-5476912 Lars Persson se min snart klara hemsida www.dragkulan.se Mvh |
|
|
Okej det ser bra ut. Men det verkar inte som om han säljer elektriskt utfällbara drag tyvärr. |
|
| Men han monterar väl inte original infällbar dragkrok? För denna kräver att bilen programmeras så att eventuella varningar dyker upp på displayen i instrumenthuset om dragkroken inte är ordentligt fast låst eller om någon lampa på släpet är trasig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.