|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gammal tråd, kul ämne. Har själv aldrig haft antispinn på någon bil och ska inte ha det heller. Hade dock lånat min kompis Toyota Supra mkIV BPU+ (Toyota-jiddrish för lätt trimmad) för ett par år sen. Ett större sällskap brände däck på en stor parkering. Jag tycker också om att göra rök. Misslyckades först en gång. Vaffan? För lite grundgas? Mer attack med samma (löjliga) resultat. Då gick det upp ett liljeholmen. Åkte till publikmassan och meddelade att nu hade jag funktionstestat anti-spinn systemet och att det verkade vara helt ok. Tryckte bort den förhatliga funktionen och la hela kommunen i tät rök. =) --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Haha snällt och bränna loss med polarens bakdäck;) | |
| Bakdäcken?? de är ju dom lätta och minst tidkrävande bitarna att serva! | |
|
ja missade också antispinn-knappen när jag hade stått å varvat ikapp med en v8 mustang (huven öppen) på en stor parkering 50 meter ifrån den. där de säkert stod 20 bilar till. syrran å hennes polare var med lite halvsnea efter krogen och mumsade på hamburgare, skrattade högt så alla kollade på oss väldigt snett för vi kände ingen där. när jag bestämmer mig för att dra iväg lite stiligt 4 000 rpm BÖÖÖH! va allt som hände..... lämnade stället ganska omgående och har inte visat mig där igen med bmw:n på 3 år :) BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.