|
|
|
|---|---|
|
Det har blivit mycket snack om trimmade dieslar på forumet. Istället för subjektiva bedömningar som det ofta blir, tänkte jag att vi kan posta vad de presterar i verkligheten. - Ange valfritt intervall, (ex. 0-100, 100-150, 100-200, 0-402 meter). - Ange hur det är mätt (ex. Racelogic eller mobiltfn och hastighetsmätare) - "chip" eller box, och om ni vill trimfirma. Flåklypa | |
|
Självklart anger ni vad det är för bilmodell också. :-) Flåklypa |
|
|
Hehe.. Bra initiativ Flykåpa. Så fort jag får hem Evolve Switch så skall jag givetvis posta här:) M.v.h. GenLee |
|
|
Flykåpa lol...... Sorry Flåklypa;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.