AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
937

Vad har ni för prestanda på era dieslar?

Det har blivit mycket snack om trimmade dieslar på forumet. Istället för subjektiva bedömningar som det ofta blir, tänkte jag att vi kan posta vad de presterar i verkligheten.
- Ange valfritt intervall, (ex. 0-100, 100-150, 100-200, 0-402 meter).
- Ange hur det är mätt (ex. Racelogic eller mobiltfn och hastighetsmätare)
- "chip" eller box, och om ni vill trimfirma.

Flåklypa
Självklart anger ni vad det är för bilmodell också. :-)

Flåklypa
Ge
70
GenLee
BMW 330d Touring -06
Hehe..

Bra initiativ Flykåpa.
Så fort jag får hem Evolve Switch så skall jag givetvis posta här:)

M.v.h.
GenLee
Ge
70
GenLee
BMW 330d Touring -06
Flykåpa lol......

Sorry Flåklypa;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.