|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag klickade på följande och fick Virid på 2 röda sek. Alltså länken nedan!! Fixade det via systemåterställning. MVH Karl Hilding RE. Jag har M-sportchassi på min bil och även 20" hjul och tycker inte alls att den är stötig, inte ens i sportläget. Din bil låter kanon, bra spec. Hade iofs lagt till panoramatak och sen älskar jag komfortstolarna som med el och minnen är ett hyggligt prisvärt tillval jmf med sportstolarna. Är du 100 på att du vill ha manuell låda? Det är ju en superbil, men med sportautomaten tycker jag, men det är ju alltid en smaksak. Det är ju samma motor som jag har i min 335 Touring A och den är kanon med automaten. Varför inte ta sportautomaten med paddlar? Tror du då också får en bil som är betydligt mycket lättare att sälja den dagen du vill byta. De flesta vill nog ha automaten i en 535. Sportraten som NikeMan skrev är också ett bra tillval, den har jag. Här finns lite bilder på min bil [LÄNK] IP: ...[233.104] Byta upp sig? Till vad då? | |
|
Stavfel skall vara: Varning - VIRUS - Security Center/Tools Jag klickade på följande och fick Virus på 2 röda sek. Kör F8 under omstart och systemåterställning ett par dagar bak i tiden. Viruset blockerar alla befintliga Antiviruspgm ni på er disk. Och försöker då er att köpa deras "Antiviruspgm" för 40-50 dollar. Plus att det larmar att ni har ett 20-tal elaka virus på er hdd. Lycka till med varningen om det uppenbarar sig. Och som sagt så klicka jag på länken enbart. Inga andra program mer än AP var öppnade. Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Länken funkar inte, tänkte kolla lite i koden. :) | |
|
Här är länken. Länk Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Det är ju en länk till bildsharingsidan imageshack, inget virus där? Du klickade kanske annanstans? :) | |
|
Nix. Som jag skrev tidigare bara ett pgm öppet och det var AP. Såvida inte viruset har laddats ner tidigare och exekverats vid en viss tidpunkt. Men jag han öppna länken och såg bilder och sen small det till med WARNING - WARNING!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Skulle tro att du fått en trojan tidigare. | |
|
Har AD-Adware aktiverat. Och kör det 1 gång per dag. Men men........... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Virusskanning funkar bara i Windows "safe mode". Är datorn redan infekterad kan man glömma att försöka skanna - det första ett modernt datorvirus gör är att gömma sig för alla skanners. Grundprincipen är - "installera inget", i synnerhet inte sådant man blir erbjuden utan att ha efterfrågat det och sårskilt sådana som utger sig för att eliminera säkerhetsrelaterade problem. |
|
|
Den grundregeln hoppas jag att de flesta kan... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.