|
|
|
|---|---|
| hallå...äre lika motor i princip på e36:ans 328 och e46:ans 328. är de lika med att man kan byta till ett 325 insug i en e46 328 som på e36 328 å höja effekten? | |
| det ska vara M52b28 på båda enligt Autopowers guide. | |
|
Är det inte dubbel vanos på E46?? Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Ja har en 328 e36... men känns snart som de är dax för en e46...328CI kanske :).... | |
|
e46 har dubbelvanos ja! samt modden funkar inte på den motorn tyvärr. har bara hört att den går sämre. BMW är livets mening |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

