|
|
|
|---|---|
Njuren |
Hej! Finns det en möjlighet att köra Mini Cooper S utan att ha öronproppar eller Cigguttags-massage-matta ända till Munchen? Någon som provat sin Mini på långvända? |
|
Beror på vad man jämför med. De flesta BMW (undantaget vissa M-modeller)är komfortablare då chassit är lite sportigare (läs hårdare på Minin). Ljudnivån tycker jag inte är speciellt störande, som vilken småbil som helst. Jag körde runt 50 mil som längst i sträck och jag tyckte inte det var någon större bedrift. Att ligga och marscha i 130-140 är inga större problem, bilen är pigg vid omkörningar. Åk du till Munchen, jag skulle inte tveka! |
|
| allt går bara man vill :P tror inte det är några större problem så länge du inte är van vid att åka 7-serie | |
| Har haft en som lånebil/hyrbil vid ett flertal tillfällen. Ingen idealisk långfärdsbil såklart men jag upplever den som avsevärt tystare vad gäller motorljud jmf med andra bullerburkar som Yaris, 206, Clio etc. | |
|
ToR Tyskland, ca 300 mil. Bilen gick fint även i 250 km/h längs med A1 :) BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
| hobbez4: hade itne du en mini gp?? lite ot men den var väldigt snygg :D | |
|
Om det blir jobbigt för öronen och rumpan så är det bara en ytterligare anledning att inte stressa i trafiken. Gör några extra oplanerade stopp helt enkelt. Det är väl semester du ska på? :) // Erik |
|
|
BMW-Jerry, Jo, och den ögonstenen kör jag med fortfarande. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.