|
|
|
|---|---|
|
Hej på er alla. Som jag tidigare skrivit här på AP forum så har jag köpt M-paket till bilen. Stötfångarna är byggda av någon hårdplast/väv som är mycket tålig, är det ABS-plast eller? Jag har redan köpt paketet men ändå roligt att få veta hur mycket paketet är värd? stötfångare fram och bak helt nya (olackade) Stötfångaren fram saknar den större grillen och är jätte intresserad av att köpa den delen, någon som har en sådan liggandes hemma eller som vet hur jag kan få tag i den delen? Stort tacksam för svar! //Ara | |
|
Är den gjord i väv så antar jag att de är glasfiber? och då är de INTE ABS plast som är gjutet. Nätet finns på sidan som jag länkade i din förra tråd. |
|
|
nu börjar jag bli lite orolig för vill inte ha glasfiber kan jag ta reda på det på något sätt? alltså om det är glasfiber eller ABS? |
|
| Är det plast ska du leta efter en symbol där det står t.ex. ABS. Finns ingjutet i plasten. Men på din beskrivning låter det snarare som glasfiber när är då inte original. Plast är jämn och har inga fiber. | |
|
Enligt säljaren så hade han stylingsfirma förr och att det är ABS-plast Hur mycket är M-paketet värd om den nu är glasfiber? Som sagt stötfångare fram och bak helt nya samt olackade |
|
|
Jag har nu lämnat tillbaka stötfångarna till förra ägaren fick reda på att det var glasfiber hos företaget jag hade tänkt lackera stötfångarna hos men om det hade varit ABS-plast så hade jag verkligen gjort en toppen deal men tyvärr var det inte ABS-plast Fick ge exakt 3000kr för både stötfångare fram och bak för er som undrar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.