|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar om någon vet om man kan sätta in den 3:e säteraden själv i en 5 sitsig X5 och sedan typa om den? En -02 eller -03 3.0D kan man få för ca 120 000- 150 000 om den är 5 sitsig, medan billigaste 7 sitsiga på Blocket går lös på minst 350 000 därav min fråga. Tacksam för svar! MVH | |
| Är det inte bara X5 efter -07 med senaste karossens som finns som 7-sitsiga? Går det att montera extra sätesrad i de gamla? | |
|
3:e sätesraden finns bara på senaste X5 generationen (E70) som kom hösten 2006. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Grelle, jo det är precis det som är problemet...att dom är så rackarns dyra från 2006 och nyare, därför undrar jag om det går att sätta dit exempelvis årsmodell 2006 baksäte i en 2002-2003? Men tack för svar ändå! MVH |
|
| Absolut inte. Du leker inte montör med ett säte för barn. Svarar för framtida sökare. | |
|
För 350k är det ju F15 du pratar om, viss skillnad mot +10 år äldre. Baksätet på tredje raden i en F15 är ju nog trångt, hur är det då i en E70? //Stenback |
|
|
Jag har en som ska säljas med tredje sätesraden. Fast ingen diesel dock. ///Micke |
|
| Har ni sett att trådens fråga är från 2010? E70 var senaste generation då och sen dess har två nya kommit. 😃 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.