|
|
|
|---|---|
|
Jahapp då får man åka Fårrd i ca 1år framöver... Ställde av BMWn idag, för den ska renoveras... Kommer att sakna den... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 | |
BMW... |
Men desto roligare när du tar fram den igen. 8vD |
|
vilken oerhörd flax att det inte var en 80-tals-escrot bara :-)!!!!! eller scorpio eller sierra.....*ryyys* let the Best Machine Win! |
|
|
lycka till förresten! let the Best Machine Win! |
|
|
Cosmos: hur gick det med körkortet? Har du fått det nu? ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Har inte fått körkortet än tyvär... Har fixat allt utom uppkörningen... Beställde tid för 2 veckor sen, gissa om man vart glad , NEJ!!! Fick tid den 13 augusti så det är bara att vänta, killen på trafikskolan ska försöka fixa nått återbud... Åter till Eskroten, knäckte fjäderbenet på den igår vid lite provocerande körning =) Det gick av, 300:- på skroten så det var inte så farligt men tyder inte det på lite Ford kvalitet??? =) Hoppas den håller ihop under renoveringen iallafall, har fixat 323i motor nu =) //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Jag förstår inte detta....hur kan man köra sönder fjäderbenet, när man inte ens har körkort? Eller du kanske övningskörde? ;) |
|
|
För det första menade jag bladfjädrarna bak och för det andra satt jag breve när en polare körde... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Stackars dig som måste köra ford (fordrar ordentliga reparationer dagligen). Hur fan kan du klara dig utan din bmw ? Sälj forden och köp åtminstone en billig E30. Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
KNÄCKTE BLADFJÄDRARNA!?! OJ vilken tur att man hatar ford och älskar bmw och inte tvärtom :-)! Varför köpte du just en ford (bara allmänt nyfiken)? Ang. körkortet; släng körskolan och kör upp privat! När jag skulle köra upp (iofs. ett tag sedan, men iaf.) ringde jag vägverket och kollade var i sverige de hade kortast väntetid. Det visade sig vara Skövde (bor i sthlm). Dagen D tog farsan ledigt från jobbet och skjutsade ner mig dit, han brände all motorväg så att jag kunde vila upp mig :-). Väl där övningskörde vi runt i "stan" några timmar, så jag lärde mig att hitta samt var de knepigaste trafiksituationerna fanns. Sedan körde jag upp, klarade det på första och åkte hem nöjd och glad. let the Best Machine Win! |
|
|
moonflower & matz 81: Forden var väldigt billig, betalade 2000:- nybes&nyskatt med fräsch sommar & vinterdäck... Maskinellt går den perfekt... Men jag måste säga att jag saknar BMWn väldigt mycket, var nästan påväg å sälja Forden och ställa på BMWn igen för några dagar sen... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Sen så var den ju bakhjulsdriven åxå... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
jo, det var ju inte mycket, men nu kan du ju sälja den och tjäna lite på skrället :-)! let the Best Machine Win! |
|
|
instämmer med föregående inlägg. Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
Tjäna på en Ford????? Det går inte... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.