AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.154

är detta ett bra pris eller?

th
392
theraphosa2009
750i.års modell 95
Hej jag diskuterade priser, med en " Bonde" angående priserna på min bmw 750. Har precis lagt ner 25000 kr på den så nu är den i absolut topp skick, Och han frågade mig hur mycket jag vill ha för min bmw, och i det skicket den är i nu, så ska jag ha 70,000. Då Kläcker stolp skottet ur sig, Det är för mycket, jag kan köpa en sån bil för 20-30 000, jag bara skrattade han rakt upp i ansiktet, och sa lycka till med det du, då finns det hur mycket som helst att göra vid, Alltså vilken dumm jävel, rent ut sagt, vissa människor, är så otroligt korkade, hade det varit en volvo eller saab, då hade jag förstått, aja han upptäcker nog, hur vilse han är.

Skåne upplevs bäst i 250 kmh
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Snacka inte med bönder om bilar.........
de
214
dekagon
BMW 545iA M-optik 2004
Alla tror alltid att dom kan få bilarna för det pris som den billigaste bilen på Blocket tingar. Såna människor brukar jag inte ens diskutera med, det är inte den typen av bil jag säljer/äger.
CE
221
CETE
M3 Cab -03
325i -05
Förstår dig helt och hållet. Bättre att köpa en bil som är rejält servad med många nya delar, men kanske ett lite högre pris. Helt onödigt att lägga ner tid och energi att prata med sådant folk. Bara hålla med och säga att ja jo du hittar en för 5 och tio tusen också. Kanske för en tusenlapp också.
Is
468
Ismo
735iA -87
En sådan stolpskott som skulle köpa en volvo för överpris, ärligt talat så skulle jag lätt få 10.000kr för min rost hög med tanke på vad bondläpparna tar för sina skithögar.. Och ja dom tror att BMW är billiga.

Men jag tycker BMW är billiga att hålla på med, billigare än min sketna volvo.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Å andra sidan får bondläppen 40.000 över för oförutsedda utgifter om han väljer den här Länk
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

exakt... och vad är det som säger att man får 25000 mer vid försäljning bara för att man lagt ut det själv på bilen?
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

I annonsen jag länkade till, "bondebilen" har det också lagts ut en del pengar, undrar vad nedanstående kostar.

Ny kylare monterad
Nya bromskivor (Brembo) fram
Nya bromsbackar
Bytt MID display
Nya Xenonlampor

Original 18 tum LM-fälgar (Style 32) med splitternya däck (även reservdäck är 18")

Original 16 tum LM-fälgar med nya! Hakkapeliitta 4 dubbade vinterdäck

Lycka till med 70 kakor.
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

32 e inte så mkt pengar...nästan så man blir sugen själv, jag som är livrädd för sånna bilar :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.