|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en Audi TT QUattro Ja jag vet att det är fel forum men skickar in ett här ändå då jag varit nöjd med era svar då jag ägde BMW. Min första fråga vad skulle ni välja BSR eller TMC vad har ni för erfarenheter dem lovar samma efttektökning men TMC är 3000:- billigare... Min andra fråga är, Jag har en Porsche Cayenne V6 med 250hk TMC lovar att dem ökar effekten till 275hk med enbart chipning inget annat görs är detta rimligt då den ej har tubro eller kompressor? tackar på förhand ha en bra dag mvh martin | |
|
Jag hade rekomenderat ACE Competition, gubben där vet vad han sysslar med. Hade problem med min Audi som han fixade på 1 timme, ingen annan vågade eller ville ta på sig ärendet. Nu kommer folk hoppa på mig för tydligen får man inte nämna detta företag utan att det utbryter 5 sidor arga inlägg. Men VTECH utför mappningar till VAG. Jonatan själv som jobbar på VTECH har en Skoda RS som han jobbat en del med och när jag va där hade han både Audi A4 B8 och en Audi TT RS som han jobbade med. "Riktiga män kör diesel" |
|
| För VAG bilar har jag hört mycket gott om (och även blivit frånkörd av...) GIAC-vässade objekt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.