|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Behöver lite köpråd och tips om en BMW 540 touring E39. Har tidigare ägt ett antal BMWn, ex 323 E30, 750 E32. Har dock ingen erfarenhet av BMW V8an. Har läst på forumet lite angående "normala" problem, men inte direkt tips om hur man känner igen dessa när man är ute och ska köpa bil. Problemen märker man oftast efter några dagar. Åker jänkare till vardags, likaså så frugan, tills förra veckan när frugan sålde sin bil och vill ha något mindre. Hon nämnde Hyundai till mig och jag gick i taket! Ingen brödrost på våran uppfart. Jänkare verkar i frugans ögon helt otänkbart så jag kan bara tänka mig en BMW med 8a. Automat är ett måste samt absolut bästa komfort. Trivdes kanon med 750 och den hade varit mitt första val, men vi behöver en touring. Därav 540an. Alla svar beaktas. Mvh, Sam | |
| Klart du ska åka 540!! Mycket trevliga bilar. Det du ska kolla efter är det vanliga, motor och låda så dom går och växlar som det ska. Kolla efter läkage från motor och kylare. Annars är det sunt förnuft. Kolla så allt fungerar. Lägg hellre lite mer pengar på en bil där allt är helt och fungerar än att snåla på en billigare bil med små fel. Lycka till. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.