|
|
|
|---|---|
|
För ett par veckor sedan fastnade växellådan i 2an o ja fick f*n inte ur den:) Så jag stannade bilen hoppade i baksätet o tryckte med foten:) spaken flyttade sig nån centimeter fram,men den låg fortfarande i 2an. Ja, då körde ja upp i typ 5k rpm släppte gasen o tryckte spaken mot trean o rätt som de va gick den ur 2an o in i 3an(ja,jag önskar jag testat detta FÖRST;) ), men nu har 2ans växel upphört o existera? kan de va något i spakstället som krökts eller har något i lådan sagt adjö????? MVh Do you know the muffinman? | |
| Rent spontant så känns det som man skulle ha ringt bärgare och dragit till verkstad :P | |
|
rent spontant så tycker jag det 'är ganska kul.. vill den inte ur så får man fan tvinga den :). Kopplingen slut kanske? |
|
| Du har kanske böjt en gaffel eller liknande INNE i lådan.... | |
|
kopplingen är hyffsat ny men nu när det börjat bli varmt så frikopplar den ibland inte helt? kass bromsvätska?luft? även på vintern har detta fenomen uppenbarat sig vid hård körning:-) det är lätt o va efterklok men roligre o testa sig fram:-) Do you know the muffinman? |
|
|
HAYA! "krack!" -ops... ingen såg. lalallalala BMW ownz |
|
|
hahaha precis;-) Do you know the muffinman? |
|
| Haha helt rätt metod! Går det inte med våld så får man ta i mer! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.