|
|
|
|---|---|
|
vad kan men räkna med för följder om man sprutar in oxygen i insuget?? PANG!! eller DRAG!! man får väll tillsätta en del bränsle också GASAR TILL DET RASAR | |
|
PANG rent syre är högexplosivt du måste ha en carrier |
|
| Hade en liten oxygentub på min moppe det small inte för mig som tur var men det gav ingen större effekt heller förmodligen så flödade tuben för lite.Detta var för 17år sedan, | |
|
Vad händer om man sprutar in tex startgas vid fullgad då? Mer hk då eller? Drar man ut choken på en 240 så ger det ju lite ............. Mvh Patrik 325i -92 |
|
Jompa |
Ja det kommer nog att låta pang när du står och dunkar ditt huvud i väggen efter att du testat. Effekten av att spruta in rent syre i motorn går inte att jämföra med lustgasinsprutning (jag gissar att det är där du har hämtat idén). effekten bilr att kolvar cylinderfoder m.m. kommer att smälta av den ENORMA värmeutveckling som kommer att ske, detta pga. syre inte har den kylande effekt som lustgas har. Hälsningar Jonny Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
|
ok.. misstänkte nästan att det skulle bil haveri skadar ju alldrig att fråga GASAR TILL DET RASAR |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.