|
|
|
|---|---|
|
Hej Har precis köpt en bmw 325i cab -94. Min första bmw och blir nog inte sista. Är väldigt nöjd med bilen men nu har den börjat bli lite lustig. Ibland när jag startar så sätts varningsblinkersen igång och jag måste då trycka av dem manuellt. Inget jätte stort problem men undrar om någon annan har varit med om samma sak? vad kan det vara för fel? | |
|
Är det inte någon som vet? kan det vara någon gammal startspärr som ligger och lurar? Iofs inte jätte allvarligt fel och de brukar endast inträffa varannan, var tredje gång man startar... |
|
|
Hade samma sak på min och några dagar senare var den helt död, nytt batteri blev lösningen och sen dess har den funkat bra /Jonas |
|
|
Okej. Men än så länge mår mitt batteri bra. Hur kan varningsblinkersen starta om batteriet är dåligt? Men får väl hålla lite koll på batteriet.. |
|
|
Jag har också fått detta problem på min E39 525i touring. Varningsblinkersen är på ibland när man startar, och innerbelysningen blir tänd när man precis startat. Bilen låser inte heller ibland med centrallåset, den kvitterar med ljus, men låser inte, inte heller larmar då jag kan öppna dörren. Lösningen på det är att jag får låsa upp med knappen på nyckeln och låsa igen, då låser sig dörrarna också. Vad kan det vara? Har satt batteriet på laddning nu över natten, men något säger mig att det är något annat... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.