|
|
|
|---|---|
|
Det känns om att vi/ni som stylar era nyare BMW's inte kikare varken här på PowerBörsen, eller på Blocket efter stylingdelar... Eller gör ni det? Typ snkningssatser eller spoilers eller typ fälgar.... Själv så kikar jag efter fälgar på Blocket innan jag handlar något annat men styling kikar jag inte alls på Blocket utan vänder mig direkt till en ÅF. Men om man har prylar att sälja? Var är bäst att annonsera? | |
| Blocket skulle jag säga. | |
| blocket och sedan här på autopower,,, vad har du att sälja?? | |
| bmw_jerry: Sänkningssats till E91, Velourmattor (som nya) till E90/91, "nya" svarta Performancenjurar till E90 / E91, Vorsteiner CSL-bakluckeläpp till E92, och en uppsättning 19" BBS LM replikor med däck :) | |
| Ska du inte ha delarna på din egen bil? För det var väl inte länge sedan du köpte dem? | |
| Chris87: Min E91 är såld och det blir ingen mer 3-serie förrän 2013 när nya 3an kommer ;) | |
|
En bra annons med fina bilder på grejerna. Ut med det på både Powerbörsen och Blocket så är det sålt i ett nafs. Folk kollar nog mer än man tror på Blocket efter sådana grejer. Jag gör det iaf=) |
|
| med rätt pris blir allt lättsålt :P vad vill du ha för fälgarna?? | |
|
Nu ligger annonser ute på Blocket iaf då. Annons1: Länk Annons2: Länk |
|
| Nikeman: Du har PowerPost | |
|
va?! har du redan sålt bilen?! Hur kommer det sig att det blev så kort ägande av den? Inte nöjd med den? Tycker själv att min är något av det skönaste jag kört och ändå är det en diesel 4a, du hade ändå en diesel 6a :) "Riktiga män kör diesel" |
|
| Herr Bayer: Mja jag kom på hur tråkigt det är att åka kombi bara.... :) Har inte bestämt än vad det blir för skoj istället. Men det lär väl märkas ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.