|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Grattis | |
|
Grattis Janne! Mvh Stephan |
|
| Grattis! | |
|
Har haft förmånen att träffa denna Autopower-guru och kan bara säga stort GRATTIS! Mvh Patrik ___ B M W |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Egentligen skulle man inte gratulera en person som sett till att man lagt alldeles för mycket tid vid datorn genom åren.......................... ...men okey då. Stort grattis :) Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Jättetack allihopa. Uppskattar det verkligen! Anders-72: Nej, jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig detta. Jag lade ut en enda sida i avsikt att lära mig lite html. Alla härliga människor man träffat. Alla kompisar man fått. Alla snygga och grymma bilar man sett (och kört). Är det något man undrar om BMW finns tamejtusan allting att söka fram på forumet. Ånyo, tack alla! Den bästa födelsedagen jag haft :) |
|
|
Säger man grattis till 50 åringar? :-) Jag hoppas vi ses här dom kommande 50 åren så firar vi 100 års jubileum på hemmet, jag bjuder på Jäger i obegränsade mängder till alla som kommer! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Stort grattis;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Bara följa med i hyllningen Grattis !!!!!!!!!!!!!! Ha deT |
|
|
Gratulerar Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Grattis i efterskott ;) BMW ownz |
|
|
grattis i efterskott :) Viggeborn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.