|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Söker lite inspirationsbilder på nya BMW femman om någon har sett något som jag inte har :) Helst Alpinvita men även andra feta femmor vore najs att se! Jag börjar genom att bjuda på två st :) Länk Länk Vilka här har beställt nya Femmor? När får ni leverans? :) | |
|
Tjena! Även jag är jobbigt sugen på en F10, inte bra... men man kan alltid dregla lite över "Med känsla´s" otroligt snygga F10: Länk |
|
| nikeman: sugen på bilbyte eller?? | |
|
Min e91 är såld ja :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Haha, du är ju allvarligt sjuk Niklas!! ;) | |
|
Nikeman, vill du delge oss vad du fick för bilen? Är intresserad pga att jag själv söker en nyare 325d. |
|
|
Det behöver ni inte berätta, det har jag redan insett :) Men tillbaka till topic! Kanske ska retas lite och säga att det är TVÅ nya femmor på min inköpslista. En privat och en som Taxi! Nåja vi får se om det blir så. Drömma kostar ju inget ;);) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Väldans dåligt med inspiration här tror jag... Sitter på bimmerpost och letar efter lite vääl F10's... Fasen så sugen jag är! :D | |
| Svårt att hitta några bilder på en snyggare alpinvit F10 än den polska du länkade till i första inlägget. Bilder på M-paketet kommer någon gång under sommaren. | |
| Länk denna såg väldigt fräsch ut | |
|
Riktigt snyggt med Alpina fälgar Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.