|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Har nu ringt och kollat kollat upp bilen och den har varit inne på service vid dryga 2500 mil hos BMW men stämpeln saknades, den kan jag naturligtvis få stämplad nu efteråt enligt verkstaden. Idag har bilen gått precis gått 4000 mil och köper jag bilen så kommer olja etc bytas igen. Så bilen är helt ok enligt mig. | |
|
Då var man stolt ägare av BMW igen. Bilen i fråga är nu i mina ägor :) 330 är riktigt en riktigt kul bil. |
|
Roffa1 |
Grattis! Hoppas du får mkt nytta i nöje med bilen. |
|
Grattis.. o glöm inte bilder! :-) Mvh Patrik ___ B M W |
|
| E9X med barnsjukdomar? Det var nåt nytt! Möjligen måndags'ex men barnsjukdomar? | |
Terry N |
Nej, hade inga som helst problem med min under de 7 månader och 1200 mil jag hade min. Inte heller första ägaren hade ngt problem med bilen, bara regelbunden service. Ändå en bil uttagen oktober 2005, dvs ganska tidigt. Bilen hade gått 6200 mil när jag sålde den. Det är klart att det har funnits sk ''barnsjukdomar'' på E90 /E91, men frågan är om det är barnsjukdomar, var går gränsen vid antalet drabbade? Skulle vilja säga att det var lite eller inget strul med E90-E91. Har flera kollegor som plockade ut nybilar 2005 och hade de i tre år, ganska problemfritt för alla dessa iaf. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.