|
|
|
|---|---|
|
Hej. Även om man har en bil eller inte så följer man ju alltid blocket :) särskilt M3 E46 för min del. Jag la ut min bil på blocket en lördag och på måndag var den såld. När jag la ut den för ca 3 veckor sedan var det samma bilar som låg ut som fortfarande ligger ut idag. Är det några här som har bilar ute på annons, är det generellt svårsålt eller? Jag trodde min skulle gå hyffsat snabbt, men inte två dagar :O Det är alltid intressant att höra om det är några här som har bilen på blocket, hur är responsen på era annonser isåfall? Mvh Filip | |
|
Tror att du får det lättare att sälja som är aktiv på olika bilforum och startar trådar om dina bilar där man kan se uppdateringar och att bilarna skötts om på rätt sätt. Jag kollar också av Blocket, AP m.fl dagligen. Jag skulle gärna köpa en bil av dig. Micke Länk |
|
|
Kan bara instämma i vad Micke169 säger! jag kan bli lite fundersam om nu en person har en M3:a i 6 månader o sen säljer, men i ditt fall Phoenix M3 hade jag vågat köpa en M3 av dig. Hoppas det var en entusiast som fick köpa din Phoenix? |
|
| Ja det är kul att höra. Han som köpte min var dock inte aktiv på några forum men var riktigt seriös, han prutade även bara 8000:- på 268.000:- helt ok :) | |
Gee |
intressant tråd håller absolut med dig jag följer också m3 e46 på blocket och det känns som att där är väldigt få som blir sålda snabbt. Nu har priset droppat avsevärt på många av -01 -02orna också. |
| Jag la ut min för typ en månad sen. Tror att det var en söndag som ja slängde in den på blocket. På torsdag va redan köparen påväg för att hämta bilen. Det har väl o göra med allt ifrån skicket till säljaren och hur seriös själva köparen e. man har väl träffat ett par köpare som tror att dom ska få bilen gratis prutar via tel även om dom inte ens sätt bilen osv! | |
| Ingen som vill sälja en fin M3? :) | |
| Men varför sålde du M3:an när du redan söker en igen? :) | |
| allt är till salu till rätt pris ;) | |
| Alltid kul att göra bra affärer =) | |
|
När det gäller bag.bilar så finns det alltid en rätt köpare. Gäller bara att den personen hittar till bilen också. Personligen trodde jag att det skulle gå lättare att sälja min vita men än så länge får jag njuta av henne. |
|
| Beg.bilar skall det såklart vara :) | |
| Mats: Det svåra i ditt fall är nog att det är en USA-import vilket många backar på. | |
|
Mmm, tyvärr så finns det mindre ärliga människor som har importerat skrot. Både från EU och US men det är tydligen mer osäkert från US... Dock så både Carfax få dem på andra tankar kan man ju tycka. Får jag inte bilen såld nu så kommer den få vintersulor för första gången. Kan vara skoj att åka M3 som vinterbil :) |
|
| Mats: Det låter ju som en ganska rolig vinterbil =) | |
|
Ha ha ha, ja onekligen men ser ju helst att den hamnar hos någon som använder som den skall. Entusiastbil med en del klubbmöten. Har ju en M3 E30 som skall fixas i ordning under vintern. Är ju tyvärr inte gjord av pengar... |
|
|
MATS99-----Ha ha ha, ja onekligen men ser ju helst att den hamnar hos någon som använder soHa ha ha, ja onekligen men ser ju helst att den hamnar hos någon som använder som den skall. Entusiastbil med en del klubbmöten. Har ju en M3 E30 som skall fixas i ordning under vintern. Är ju tyvärr inte gjord av pengar.. Då kanske du vill sälja din M535? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.