|
|
|
|---|---|
|
Tyckte jag läste för några dagar sen att 1-serien kommer att komma i en M-version iallafall, dock ej heta M1 då den inkräktar på gamla M1:an.. Stämmer detta o när kommer denna bil i produktion? Någon som vet? Mvh. | |
| Det närmaste du kommer en M-bil är en 135i coupé med M-sportpaket. | |
|
Kanske Länk ? mvh/ Anders |
|
| ska ju komma en m-modell av 1:an 2011 sägs det ju.. ska bli spännande att se vad de kokat ihop nu :D jag är i alla fall grymmt sugen hehe | |
|
Här finns det info: Länk |
|
| verkar som det är dags att byta bil nästa år... | |
|
Här finns det också: Länk Synd att nya M5:an kommer vara så klen...(jämfört med konkurenterna) BMW 4 Life |
|
| Klen? Jag tycker ändå att nuvarande e60 m5 hänger på tex rs6 rätt bra trots en hk-skillnad på 73 hk så jag tror nog att nya m5:an me dubbelturbo v8 på 586 hk kommer stå sig mkt bra mot konkurrenterna ett bra tag, plus att den säkerligen blir lättare än nuvarande tunga v10 spis:) | |
|
Kul att alla tyskarna ska lägga sig så nära varandra effektmässigt jämt.. För någta år sedan låg ribban på 400hk+ och idag 550hk+ i västingmodellerna. Kan inte Bmw lr audi chocka med en 700hk m5 rs6 direkt istället för att släppa den 2014 om hästkrafts kriget ska fortsätta. Då skulle Bmw vinna Hk kriget direkt!;) Ett barnsligt tänkande enbart om barnsliga tyska märken;) BMW CS #07491 |
|
|
Mercedes har väl en AMG version med 612 hästar sedan länge. Hoppades att nya M5:an skulle slå det på en gång när den kommer. RS6:an har ju också vunnits ett tag nu och den har 580 hästar. Hoppas att prestanda siffrorna blir bättre än effektvärdena. Nya V8:an är säkert bra och starkare men det känns som att V10:an hade mer utvecklingspotential. BMW 4 Life |
|
|
Ja V10:an blir nog svår att överträffa! Oavsett om F10 M5 kommer ha mer pulver så är körkänslan i E60 M5 an oöverträffad! Vart tog det sköna ylandet vägen o responsen/argsintheten vägen kommer journalisterna skriva! Ja AMG 612hk motor sitter bara i deras största modeller. M5:an är direkt konkurrent till E63 Amg med 520hk.. Mvh Fredrik BMW CS #07491 |
|
|
BMW 1-serie M Coupé – officiell video Länk Kan knappt bärga mig! |
|
| Postade i fel forum såg jag nu. Ni kan ta bort mitt inlägg här ovan. | |
| Grymt bra "snack" av gubben i videon, man blir verkligen sugen! | |
| mums mums :D | |
| Kommer lagom tills det är dags för mig att byta bil... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.