|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt sälja min bil men blir inte klok på prisbilden, tänkte höra om panelen kan hjälpa mig!? Min 2001 har gått ca 12k mil och i spannet 9-15k mil är priset 90-150k, vad är rimligt pris så att jag kan bli av med den men utan att ’skänka’ bort den? Är silvermetallic, svarta sportstolar i halvskinn med 18” sommar och 17” vinter, båda med däck körda 1-2 säsonger. 1500 mil till nästa service (insp. 1). Det som drar ned tänker jag är att det saknas M-paket och att det är halvskinn. Automat verkar generellt vara minus på autopower men är inte säker på att det gäller alla köpare(?) I övrigt i normalt/bra skick för sin ålder och miltal. Alla kommentarer och synpunkter uppskattas! | |
| Jag tror i nedre delen av spannet dvs 90 kkr som slutpris | |
|
Hej En liten fingervisning bara...Länk är andra eller tredje gången denna utannonseras. Visst, annan färg men å andra sidan helskinn och manuell samt svensksåld. Lycka till med försäljningen men jag tror du ska vara glad för 80000 Frasse |
|
|
För två månader sen sålde jag min 328 ci '99 med 10000 mil på mätaren för 80000. Slitna 17 tummare, inga vinterdäck. Dock extremt fint skick och välutrustad. Så lite mer än jag bör du ju absolut få. Jag sålde bilen på mindre än ett dygn, så det var inte det att jag väntade ut en köpare direkt.. ;) |
|
|
Tack för era svar, min är svensksåld också vilket jag glömde skriva. Imponerande snabb försäljning! Nu är ju inte en bil något vidare statistiskt underlag men tre år nyare och vinterdäck+fälg gör att jag borde kunna få en del mer då som du säger. |
|
| Har du någon länk till annonsen? | |
|
90-95.000:- är mitt omdöme. |
|
| Har ingen annons ute nu, la ut en i våras så att den var bland de billigare med liknande mil och utrustning. Fick dock betydligt sämre respons än jag förväntat mig, därför jag ville få lite feedback inför en ny annons. | |
| Tänkte uppdatera tråden. La ut en ny annons i fredags och den är idag såld, satte ut den för 99k och sålde den för 97k. Tror att det var ett rätt vettigt pris för den både för köpare och säljare. | |
| Är för tillfället spekulant på en liknande 330Ci man. med bra dok och skick och mil runt 14.. Jag förhandlar mot 80 000 och säljaren verkar medveten om att det inte direkt haglar av köpare denna tid på året så det kan nog gå hem. Han är också inne på sin andra annonsering och börjar bli lite trött.. 90 gick han ner till direkt så 97.. GRATTIS! | |
| Sålde min 330Ci -01 med ca 22000mil för 70papp, köpt för 3år sedan för 95lax. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.