|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar om det finns ngn tuning firma som kan förändra en original M5 exteriör till ett standard Bmw 520 exteriör utseende med typ 18¨ fälgar. Vore kul! Mvh | |
|
låter som en kostsam historia :) Det jag kan komma på: * Framskärmar + Lack (För att få bort gälarna) * Backspeglar * Kjolar + Lack * Bort med läppen på bakluckan om det finns en * Modd så att utblåsen på höger sida går ut bakom kjolen, riktat nedåt * Antar att även både fram och bakljus är olika i standardutförande * Nya billigare fälgar * Ser huven annorlunda ut också kanske? Vilken bilfirma som helst kan nog hjälpa dig med det där, det är inga extraordinära ingrepp. 100 000 kr senare så har du en m5a som ser ut som en "vanlig" bmw :) |
|
| Har du en kompis med en 520 i samma färg, som vill att dennes ska se ut som en m5 så kan ni ju byta delar, då blir det i princip gratis ;) | |
zcooter |
Hmmm...... Undra om det inte blir billigare o göra tvärtom....... Men då har säkert SPB ett o annat och knorra över |
| Hexagon. det är inga gälar på e39 M5, exakt samma skärmar som på vilken e39 som helst. Däremot E60 har det. | |
| Ah, jag såg bara e60 i rubriken :) | |
| m5 e39 är inga större problem, spoiler fram/bak, backspeglar, avgas, fälgar och lite smågrejjer. | |
| Räcker med att du sätter dit ett 520-emblem på bagageluckan så vet inte 90% av folket att det är en M5. | |
|
Det räcker att ta bort femman så att bara m-märket är kvar, det finns hur många bilar med m-märke och allt annat i m-delar som helst. Sen gäller det att fälgarna täcker bromsskivorna så att man inte ser dom stora skivorna. |
|
|
E39 med M paket dräller det ju av. Så fixa bara en annan bakreburk så du inte har dom 4utsblåsen så borde det väl vara fixat SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
Lasse Karlsson |
WHY??? modolasse |
| han vill väl ha sleeperstuket. | |
| Han har säckert blivit från åkt av en 520 turbo | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.