AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
429

Äntligen! är bilen klar!

E30Mpower
JWR ringde alldeles nyss och sa att nu går bilen!!!!
Det är som vanligt lite små fix kvar bara så imorgon hämtar man ut bilen!! Va lite orolig i fredags när den första kompressorn hade fabrikations fel, att jag inte skulle hinna få bilen till Gävle träffen men nu är livet lite ljusare! fan vad man längtar tills imorgon!!!!
/Fredrik

Kolla på Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Kul, har sett fram emot att se din bil.
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Ska bli roligt att se den på Gävleträffen!!!

//Cosmos
"4000rpm = körglädje"
E28 Registret #160
E30Mpower
Det ska bli kul att visa upp den! det som är lite tråkigt bara är att jag bara kommer att ladda ca 0.5-0.6 på Gävle träffen medans tanken är att jag ska ladda 1.5-1.6 senare när vi vet att allt funkar!! då kommer det att bli grymt kul!
/Fredrik

Kolla på Länk
Ko
663
Koffe
320iC -93
Skönt att se att BMWPower ligger närmare om hjärtat än zatzy... Fyra minuter tidigare postades inlägget här =)

Verkar bli fett det där du. Får väl se om man kommer upp till Gefle, annars får man sig kanske en titt imorrn? =)

//Koffe
E30Mpower
Bmwpower ligger självklart närmare hjärtat!!! men man har ju bekanta även på Zatzy..:)

Kolla på Länk
E30Mpower
Mos i motorn!
Kommer ner till JWR nu på eftermiddagen, gissa vad vad som hänt! Jo det är lite mos i motorn så att kopplingen brann upp så nu väntar vi på en ännu starkare koppling som kommer i morgon förmiddag! Kul att veta att det är MOS i motorn!..:)

Kolla på Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Hinner den bli klar till på lördag?
E30Mpower
Ja det blir den (håller tummarna) ska hämta den senare idag!!!!

Kolla på Länk
E30Mpower
Hämtat Bilen!!

Hämtade bilen idag kl 16.00 och den gick helt ok, men jag fick bara ha den ca 1 timme sen var det tillbaks till Jwr med den för ett j**la skit fel som bara tar ca 40 min att fixa men det gick inte att göra för motorn va ganska varm så de skulle fixa det direkt imorgon bitti!! Men det var kul att ha den i 1 timme!!

Kolla på Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.