|
|
|
|---|---|
klmjgust |
Funderar på att byta ut "papp-talarna" bak mot lite bättre grejer, inga värsting. Har kollat på följande: MDS Classic C-4 MDS Fanatic FAN-4.2 GAS Alpha 402 Vilka är mest prisvärda?? Andra bra förlag, någorlunda billigt?? Jimpa |
|
undvik alla ovanstående... köp billga DLS istället... har du råd med liet mer satsa på MB-quart, amega eller dyrare DLS... /tycker jonas |
|
Emil |
Azkikr: Jag kan inte annat än hålla med. Ett par begagnade DLS är det mest pris värda som finns |
frazze |
Klmjgust: jag delar samma uppfattning som de två .... tidigare inläggsgivarna...men jag vill göra ett tillägg Det finns en högatalare som slår rubbet....vilken är: "Magnat",extreme 5,25" lev ett ljud utan dess like...... Men den kostar mkt ca:3000:- inkl deln filter,diskanter Den är värd varenda krona. frazze |
Emil |
frazze: Ska säja att jag inte lyssnat på dom högtalarna men har svårt att tänka mej att dom ska slå ett U36 kitt. Fast det klart det kostade ju dubbelt så mycket |
|
Skaffa JBL högtalare!! Dom låter kanonbra!! |
|
|
Köp inte MDS lr nått sånt skit,bara massa skryt!!!DLS så får du ett kanon ljud! D är fegt o släppa gasen! |
|
|
tja frazze! får hålla med om att magnat extrema låter jävligt bra... helt i klass med DLS ultimate om inte bättre! mest en smaksak vilken man väljer... amega e fint oxå. /Jonas (f.d. bilstereo försäljare) |
|
|
Allå !!! Jag har ett DLS Reference R5 i min 320 -93 , kan bara rekommendera (om det inte räcker så lyssna på DLS Ultimate kostar dock nästan dubbelt upp) dessutom kan man montera diskanterna i dörrarnas orginal hål om man bara öppnar upp dem lite. MEN se till att isolera bakom "basarna" annars blir det som på min bil ,,,, utanför låter det som om skärmarna skall flyga av ,,, hörs inte inne i bilen som tur e RazorBack |
|
Emil |
Många kloka åsikter.... Kan väl nämna att jag gav 2000 för mitt U36 begagnat. Det fungerar perfekt. Jag köper aldrig nån nytt nu för tiden. Enligt mej är det bara att kasta bort pengarna. Sen ska man ju ha klart för sej. Att för att få ut det bästa av dyra system måste man ha en bra plasering. Hälst vill man ju va alla högtalare på ibrädan. Men det är ju inte lätt att ordna. Så kan man sätta diskanterna i a-stolpen och sen ha mid-domen på ibärdan och sen mid-basen i dörren/kickar får man ju va nöjd. Kan va svårt att få till det med men om man kan göra en sån konstruktion så är mycket vunnet |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.