|
|
|
|---|---|
| Var inne på Bmw idag för att boka service på Z4:an och bad dem även byta glaset till höger dimmljus då det har spruckit. Då sa nissen bakom disken att det inte gick att byta enbart glaset, man behövde byta HELA insatsen. Det skulle kosta minst 3000 papp. Stämmer detta? Någon som fått sitt glas bytt? Gärna något Textra givande svar innan nästa vecka, då åker bilen i på service. Tackar. | |
|
Hej Enligt Länk så är det enbart ett komplett dimljus som är aktuellt. Mvh Asken |
|
| Ja, jag har bytt ena dimljuset. Det kostade då ca. 800 kr plus arbete. | |
|
Kineto: Bytte du hela insatsen eller enbart glaset? Var gjorde du detta? Förresten, varför bytte du, också sprucket glas? |
|
| Jag bytte hela insatsen efter ett stenskott. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

