|
|
|
|---|---|
|
Jag försökte koppla in min ipoden via usb-anslutningen i bilen men det verkar som att man måste ha en speciell usb-sladd. Kollade på BMWs hemsida och den kostar 630kr. Är det den som gäller eller finns det några alternativ? Det funkar när jag kopplar ipoden med 3.5 sladd i aux-uttaget men jag vill ju kunna styra ipoden via stereon då jag har den möjligheten. | |
| jag anvande (tills den blev stulen i Paris) USB sladden som kom med ipoden. | |
|
Skumt jag har försökt med den men fick det inte att funka. Får göra ett nytt försök. Tack för hjälpen! |
|
|
Nu har jag provat med apples originalusb-sladd och det funkar fortfarande inte. Kollade i instruktionsboken och det ska tydligen komma upp en meny som heter ipod för mig kommer det bara upp tuner, cd, usb och aux. Kan det vara så att jag måste uppgradera mjukvaran i min stereo eller vad är det som är lurt? |
|
| for mig funkar det nar jag klickar pa aux. Hade lite problem i borjan, tror mig komma ihag att bilen skall vara igang | |
|
du behöver en BMW "kabel" att koppla ihop iPod med stereo om du vill ha upp låt, artist etc samt kontrollera ipoden med ratt knapparna.. jag har en till Salu för 350 kr.. kör en E39 nu och har ingen Aux eller USB ingång längre //Fred |
|
| Finns piratsladdar på ebay för ca 40 kr inkl frakt till Sverige. | |
| Fred jag har mailat din powerpost. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.