|
|
|
|---|---|
|
Hej, Ja då var det dags att byta länkarmsbussningar fram. Jag har hört att det är lika bra att byta till ett par som sitter i vanliga fall på M-versionen för det är bättre och att även de från E46 ska passa. Någon som kan bekräfta det? Sedan undrar jag om det går lika bra att beställa från mekonomen eller går det att beställa några "bättre" kanske original osv. Tacksam för all hjälp, tips och råd. Mvh/Rolle | |
|
Här var det inte mycket till svar, tråkigt då jag har samma problem med min bil. Den går som en orm, att rulla runt i 100 knyck är rent utsagt farligt då bilen går som en orm över vägen o då har man gjort en framvagnsinställning förra året vid framdäcksbytet. Jag har iaf tittat på att byta till powerflex på alla ställen: Länk Men det drar ju iväg jmf. med original.. Mvh PG |
|
|
Hej igen, Tröttnade att besvara mina egna frågor därför inget svar tidigare :) men bilen är fixad nu iaf. Jag valde att lämna in bilen denna gången då jag inte hade tid. För dryga 1200 kr bytte de främre "bakre/inre" bustningar och framvagnsinställning vilket jag tyckte var ok. Delarna som sattes in kommer från ad bildelar och mekanikern sa att de nya tom är bättre än original. Hur som, jag kände av skillnaden med en gång och jag upplever bilen mycket "tightare" så jag är nöjd. Mvh/Rolle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.