|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, Har precis beställt ett par M3-look-speglar, en ren chansning, men undrar hur passform och dylikt är? Det kanske är skillnad mellan M3-look och M3-look, men någon har kanske fått en generell uppfattning om hur kopiorna står sig mot originalen? Jag har el-speglar nu, och har beställt el nu också. Är det lätt att byta själv? Tack på förhand! | |
|
Japp, lätt att byta! Inga problem med elen, nycklade kontakter. //Wille BMWCS #4737 |
|
| Jag köpte speglar från Hova.com och är kanonnöjd.Helt okej kvalitet/finish och skapligt pris(1995:-).Tog ca en timme att montera. | |
|
men speglarna man beställer från hova visst är dom olackade eller kan man beställa dom i flera olika färger Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer-217.211.204.234 ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
|
Det stämmer, det är helt vanlig svart färg om man beställer svart. Men jag har ett lite större problem med speglarna just nu; de passar inte på bilen! Beställde för E36 coupé, men hålbilden i spegelfoten passar inte med hålbilden i bilen, det är inte ens i närheten. Jag ska skicka tillbaka speglarna och fråga om det verkligen är rätt. Typiskt att det alltid ska strula med sådant här. |
|
| Oj, jag trodde du undrade om det fanns i metallic-lacker, men det var det alltså inte på de jag beställde. Men det finns dock i olika färger, bl a röd, grå, blå och svart har jag för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.