AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
409

M3-look-speglar, bra kvalité?

Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Tjenare,

Har precis beställt ett par M3-look-speglar, en ren chansning, men undrar hur passform och dylikt är?

Det kanske är skillnad mellan M3-look och M3-look, men någon har kanske fått en generell uppfattning om hur kopiorna står sig mot originalen?

Jag har el-speglar nu, och har beställt el nu också. Är det lätt att byta själv?

Tack på förhand!
Japp, lätt att byta!
Inga problem med elen, nycklade kontakter.

//Wille

BMWCS #4737
Jag köpte speglar från Hova.com och är kanonnöjd.Helt okej kvalitet/finish och skapligt pris(1995:-).Tog ca en timme att montera.
men speglarna man beställer
från hova visst är dom olackade eller kan man beställa dom i flera olika färger

Dom 3 B:en-------------
-Bemmer,Brännvin,Brudar-
-----------------------
----M-Power-----------
-FtpServer-217.211.204.234
--------------------
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Det stämmer, det är helt vanlig svart färg om man beställer svart. Men jag har ett lite större problem med speglarna just nu; de passar inte på bilen!

Beställde för E36 coupé, men hålbilden i spegelfoten passar inte med hålbilden i bilen, det är inte ens i närheten.

Jag ska skicka tillbaka speglarna och fråga om det verkligen är rätt. Typiskt att det alltid ska strula med sådant här.
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Oj, jag trodde du undrade om det fanns i metallic-lacker, men det var det alltså inte på de jag beställde. Men det finns dock i olika färger, bl a röd, grå, blå och svart har jag för mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.