|
|
|
|---|---|
|
Hej Är helt ny här på forumet, tänkte kolla om det är någon som har något svar på min fråga. Har en bmw 525 e39 en 03:a Eftersom jag har pixel fel på displayen på min stereo så tänkte jag ta bort den och sätta dit en dubbel din stereo istället. Har läst runt lite här på forumet och sett att vissa skriver att den där biten som det är pixel fel på är också en färddator. Jag har ju en färddator som sitter vid hastighetsmätarna. Om jag tar ut stereon och den så kallade färddatorn som det är fel på, vilka saker är det som försvinner. Påverkas färddatorn som sitter vi mätarna också. Tacksam för svar | |
| Är det MID konsolen som är kass, alltså döda pixlar så kan det fixas i malmö för dryga 1500:- har fått min vidgjord och det funkar perfekt :-)) så skrik till om du behöver MID konsolen åtgärdad. | |
|
Hej Ethel, Kan samma firma i Malmö åtgärda döda pixlar i instrumenthuset? Jag har stora displayen i mitt instrumenthus och hade gärna sluppit att skicka den uppåt i landet när man bor i närheten av Malmö. |
|
|
Jag ska kolla med han, återkommer såfort jag vet mer. pS: Blir senare under kvällen. |
|
|
Hej, Nu har jag frågat om pixlarna i instrumentdelen, till svar fick jag att han vill inte ta på sig det, dock säger han att han har gjort det tidigare, men när det gäller MID dispalyen så är det inga problem, där har jag lämnat min och den funkar fin-fint till dagens datum. Så det är upp till dig, ibland kan det bara värt dom 1000kr extra och få det med garanti. Han e bra på det sättet att han säger som det är, inte som vissa andra, dom säger självklart, och sedan får man sakerna förstörda. |
|
| Tack Ethel för svaret och att du tog dig tiden att kolla med honom! Ärlighet uppskattas alltid :) | |
|
Hej. Var i Malmö kan man lämna in bilen för pixelfel i stereodelen? Någon som kan adressen och företagets namn? Tacksam för svar!! Mvh M. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.