|
|
|
|---|---|
|
Hej min lille bror fick en toyota supra av vår far som han ska ha när han blir 18. Det finns en del fel, Gubben som har ägt den, han har hällt kylar lagning i kylaren, 3 burkar, så nu cirkulerar inte vattnet, Det finns knappt något olje tryck, Rost i skärmar,bak o fram. förar sätet sönder på vänstra sidan och jätte sliten lack. Det är årsmodell 88-89 och far betalade 5000 kr för, den. min ide är att sälja den i reservdelar, men det vill inte far, så hur lagar man ett kyl system som är stoppat med kylar cement ? Skåne upplevs bäst i 250 kmh | |
| Kanske bäst att undersöka varför det inte finns oljetryck innan ni lägger pengar på den bilen? | |
|
niklas.olsson. Det är inget min far kommer att göra, jag sa ochså att det är något allvarligt fel på den motorn, men det vill han inte lyssna på, jag hade aldrig köpt den. JAG kör bmw, =) men det finns många minus saker på den bilen. Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
Roffa1 |
Lämna tillbaka bilen och upplys säljaren om kylarcementen. Du/ni kanske ej får tillbaka hela köpesumman, men var glada för vad som blir över. Det kanske räcker till glass;-) Man ska akta sig för sura kärringar och gamla bilar..båda är ett osäkert kort;-) |
|
skruva sönder den totalt och säg till far din att de är bara skit. sen är de bara att sälja delar ;) BMW ownz |
|
|
Påminner lite om en klasskompis som fick en skrotig bil som födelsedagspresent när jag fyllde 15 istället för en moppe, idén var att han skulle fixa skiten tills han fyllde 18 och tog körkort.. Men han gilla inte idén utan vänta på att päronen åkte på semester, han fjutta eld på skiten och kapa resten i lagom små delar så det gick att frakta med traktor släpkärra och åkte till soptippen. |
|
|
Ismo: hahahahahahahahaHAHAHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag fick en ide ;) BMW ownz |
|
|
Hm, önskar jag kunde skriva rätt eller fans en EDIT funktion på forumet.. skrev jag fyllde fast det skulle vara han fyllde. Och han bodde med sina päron ute på landet, men det har ni nog klurat ut redan :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.