|
|
|
|---|---|
JAYA |
Har jagat runt som en galning men det verkar vara svårt att hitta den j.... oljan... |
Len |
Finns (nog) bl.a. hos Bilia /Volvo. Annars har Ullared2 (eller vad dom nu kallar sig) i Morgongåva väster om Uppsala oljan till ett betydligt bättre pris... När det rullar så rullar det! Och när det gnisslar så kostar det. len |
|
Bilia, Mercedes och Saab är åf för Mobil-olja. Vissa handlare har bara Mobil 1 0w40 medans andra även har 5w50 på hyllan. Ring runt och kolla... Ett annat sätt är att ringa till Mobil Oil direkt (och prata med mina gamla arbetskamrater) dom borde på några minuter kunna kolla vilka som tagit hem 5w50 i Sthlms-området... Telefon är förresten: 020-732000 "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
JAYA |
Tack så hemskt mycket för svaren.. |
Kowalski |
JAYA: Kolla även hos Norsk Hydro (hette tidigare Mobil). De säljer Mobils oljor. Men om de är dyrare eller billigare än Bilia vågar jag inte svara på. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 |
|
Helt rätt Kowalski. Norsk Hydro har också, dock sällan 5w50 runt Stockholm vad jag kommer ihåg. Prismässigt tror jag tyvärr dom ligger lite över Bilia tex... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
JAYA |
Hej på er! Har varit på olika Bilia i västerort samt en Hydro mack, ingen Mobil på den Hydro macken, på Bilia hade dom bara Mobil1 0-40...Får väll jaga vidare, tackar för tipsen... |
JAYA |
Hej! Tackar för alla tips, hittade oljan på Hydro macken vid Bromma flygplats.. |
|
JAYA Vad får man pröjsa för 5w50? /Permobil |
|
JAYA |
4lit dunk gick på 520kr, 1lit 138kr.. Dyrt men vad gör man inte... |
|
OK Tack för upplysningen. /P |
|
|
Hej! Jag betalade 350:- för en 4lit dunk mobil 1 5w50 i Gävle. Mvh Jens |
|
|
5W-50 4 liters för 295.- hos många Volvohandlare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.