|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, Så var då första BMWn införskaffad, lyckades få fatt i en 325 med ytterst få mil och oerhört fin. Idag har det putsats och donats hela dagen om jag blir nog bara mer och mer nöjd. Kommer från en Audi A6 men det är bara erkänna BMW 3 är vassare, visserligen begagnad men ändå (E90) men va bra det känns, och sportstolar i helskinn, jag sitter ju som en kung.. Har läst nypappren på bilen och den verkar ha det mesta utom navi tror jag Dynamic, Advantage, Comfort, Belysningpkt ja det mesta helt enkelt.. Egentligen inget mer jag vill mer än att bara säga - Jösses vad nöjd jag är och nu lär jag bli frekvent besökare! | |
Buspelle |
Välkommen och grattis till din nya bil. Typisk början på BMW-manin att man bara bli mer och mer nöjd:) |
|
Man blir fort beroende av BMW... Ut på småvägarna och dra den lite, det är där den trivs som bäst. Grattis och välkommen. |
|
|
välkommen och som jag brukar säga allt annat orsakar illamående. kan liknas vid abstinensbesvär. sportskinn är fint, du ska inte ha kvar audin som vinterbil då? |
|
|
Tackar tackar, så pass nöjd att jag beställde en till bmw idag!! 325an var till hustrun, själv fick det bli en 520da M-sport. misstänker att det är en av de sista byggda men vill inte vänta till november på en ny 5 touring.. så på mindre än en vecka blev det två bmw i garaget! |
|
|
Tackar tackar, så pass nöjd att jag beställde en till bmw idag!! 325an var till hustrun, själv fick det bli en 520da M-sport. misstänker att det är en av de sista byggda men vill inte vänta till november på en ny 5 touring.. så på mindre än en vecka blev det två bmw i garaget! |
|
|
|
|
Smittan spred sig visst väldigt fort - men det är rätt, man ska ha matchande märke på uppfarten (helst samma färg också). /Andreas. |
|
|
En svart och en vit matchar väl? Bara det är BMW! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.