|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har kollat lite på e46:or. Men det konstiga är att inte alla har 3-punktsbälte i mitten på en sedan model. Var tillvall? MvH Bmw 4-ever | |
|
ingen som har koll på detta? Det finns t o m faceliftade utan 3-punktsbälteet i mitten och en del har det som sagt. Hur kommer det sig? MvH Bmw 4-ever |
|
| Jag tror det beror på om man har center headrest eller inte. | |
|
Min har.. Headrest i mitten har den också. Eller dricka hållare när man fäller ner det.. - Något jag personligen skulle vilja plocka bort, men det går inte eftersom det är integrerat. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Amullo: PÅ touring finns det alltid 3-punktsbälte. Men sitter headrest inbyggd i ryggdynan? För då måste också bältet vara inbyggd i ryggdynan eller har jag fel? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ja. headrest är inbyggd i ryggdynan på sedan. Jag tror att 3-punktsbälte hörer med till option 495 3. HEADREST REAR CENTRE Retrofit packages för 3-punktsbälte är bare för fordon med den option. |
|
|
då borde man kunna efermontera ryggdynan med en sådan option eller? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Vet inte. Kanske det också beror på om du har through-loading facility (känner inte det svenske ord). Men jag gissar. Frågan är om det lönar sig. |
|
| blir nog billigare att köpa komplett baksäte med optionen från en krockad e46 gissar jag. | |
|
I min E46 325 touring -02 svensksåld så är det det 3 st 3punktsbälten bak. Halvskinn. Har inte skidsäck men fällbart baksäte i två steg (70/30). På mittplatsen finns ett nedfällbart armstöd och nackstädet i mitten sitter på detta armstöd. Ingen aning om hur det generelt ligger till men så är det i min bil. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Precis som min då.. Grymt enerverande att inte kunna plocka bort mittersta nackstödet.. Jag vill ha bort det för att få bättre sikt. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.