|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| man vill ju inte vara taikon och ha drivern i baksätet, hur ser det ut?? | |
| haha jag tänkte det efter jag skrev mitt inlägg, att det kanske inte ger någon större status på golfbanorna när man hoppar in i baksätet;) | |
| Dåligt skämt: Drivern ska väl sitta i förarsätet..... | |
|
@ Calvin Sjuuukt dåligt skämt :) |
|
| Jag knäckte min driver sist jag skulle in med den i bakluckan, efter det får driven shotgun och åker alltid framsäte:) | |
|
hmm, är jag den enda som inte spelar golf?:S OBS! borjar visst bli lite ot:P |
|
Martin E |
Kan konstatera att 1 serien mår alldeles utmärkt med lite bredare 18" fälgar medan den 3 serie 330D jag provade trivdes inte alls med bredare däck. Spårade något fruktansvärt! otroligt att ingen klagat på det tidigare. Grattis JWO kapitalförstöring är en kul hobby |
|
Tack Martin E, här har du en bild på eländet :) Länk / Johan |
|
| Finns det någon här som åker på 19" med orginal m-sänkning eller måste man sänka mer om man åker med 19? | |
| jag tycker man ska sänka, min såg riktigt skum utan, men det beror väl kanske på vad det är för sorts fälgar | |
|
Jo absolut snyggast med en sänkning men hur illa är det utan? Hur mycket högre blir den om man går ner i profil? Någon som har en bild på en osänkt med 19mackor? |
|
|
Länk Länk Länk |
|
| qbone: måste säga att jag gillar din bil väldigt mycket :D | |
| tackar:) men ser lite skumt ut utan sänkning:P | |
| qbone: Upplevde du att problemet var att fälgarna inte smet upp i skärmarna eller att den fick för hög markfrigång? | |
|
det var nog den springan mellan däcket och skärmen som blev för stor. kan ju jämföra Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.