|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Speedster; Hur blev det med fälgarna? Bilder? | |
|
Här kommer en bild till slut... [img]Länk |
|
|
Provar igen... Länk |
|
| Snyggt! Men det ser ganska brett ut. Tar det inte emot skärmen? | |
| Jo det går nog inte att ha bredare :) Men nej det tar inte emot något trots 30 mil med kärra i helgen. | |
| snyggt som fan | |
Martin E |
Länk |
Martin E |
Glömde att jag var här då man inte kan redigera sina inlägg. OZ racing Alleggerita 18 Fram 8x18 och bak 8,5x18 ET 40 runt om 245/35 resp 215/40 Tar inte i någonstans och jag är skitnöjd med allt. |
| martin E.. så snygga fälgar.. skulle med vilja ha sådanna men de kostar väl en hel del | |
|
Länk BBS CK 8.5x19 ET35 med 225/35-19 H&R Sänkningssats 50/30 Går hur bra som helst, tar inte i någonstans! / Johan |
|
| Riktigt snyggt JWO! | |
|
JWO; Ser att du på en av bilderna har dom fälgar jag helst vill ha = BMW 208M 18". Har du kvar dom? Ska du sälja dom? |
|
|
Ska byta bort bilen imorgon så dom orginal M fälgarna 18" hänger med som vinterhjul till bilen så dom säljs inte tyvärr. Sitter för övrigt riktigt fint på bilen så det är toppen fälgar! |
|
| JWO: Vad blir det för bil? | |
|
Det blir en M3 e92 -09, lite roligare än en 120d :) Hämtar den imorgon |
|
| JWO: snacka om att byta upp sig :D grattis.. vad blev det för färg?? | |
|
Det blev en grå, bilder och info kommer! |
|
| du skulle ju väntat på BMW 1M coupe:P | |
|
1-serien är lite för liten för mig det var en anledningarna till bytet, drivern fick inte ens plats i bagaget utan fick ligga i baksätet. Så spelar man golf så är det ingen höjdare! M1:an kan nog bli riktigt vass men hur som helst är den för liten för en bruksbil / Johan |
|
| vad är problemet att ha den i baksätet? vanliga personer får ju inte plats där ändå;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.