|
|
|
|---|---|
|
I helgen for jag 48 mil enkel resa för o köpa en Bmw Alpina B3 som säljaren övertygat mig om var i toppskick....Ord som Pedantskött-ögonsten-toppskick lågmilare som syns......hade översvämmat min inkorg... Istället stod där en risig ovårdad repig bucklig bruksbil när jag kom för o köpa?!?! MED tvivelaktig historik dessutom.... När jag påpekade skicket för säljaren så tyckte han att ja den är väl inte i utställningskick precis....men annars ganska fin..GANSKA fin, då får du nog skriva om din annons sa jag OCH sen körde jag 48 mil hem... Ytterligare en erfarnhet rikare om vilka IDIOTER som finns i detta avlånga land! Mvh Peter | |
|
Begriper inte säljaren att det blir ett "besvärligt förklarande osv" när en evtl köpare kör massor med mil för att komma och evtl köpa vagnen som enligt utsago skall vara i toppskick!!!? Ja, lider med dig naturligtvis, inte klokt att vissa agerar på detta viset :( Vad tror dom, att man ändå ska köpa bilen när man kört så in i h-vete långt för att titta på en bil som visar sig vara i ett tidigt stadium av förfall(eller nå´t åt det hållet) ? Idiot brukar vara ett ord som jag undviker i princip, men i detta fall så verkar det ordet inte vara helt fel använt.. Mvh Janne. |
|
| har du länk till bilen ? | |
| Gissar norrut, Dalarna - Uppsala - Gävleborg? | |
|
Varför inte begära högupplösta bilder på bilen innan man åker och tittar på den? Mvh Marin |
|
| Hm, högupplösta bilder....ja kanske hade funkat, problemet var att i hans värld var bilen i perfekt skick..:-( Bilen finns i västmanland, en touring. | |
|
Bör ju inte ha varit nån av dom på Blocket... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.