|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kloka ord stockbroke. Får se om snålvattnet slutar rinna,då kanske jag sänker priset. som Marylin Manson sa "man är inte knarkare om man inte betalar för drogerna" inte många bilar som säljs direkt i dag verkar det som. Men rätt som det är................ När man väl bestämt sig så vill man att det händer något........ |
|
|
Jag skulle sålt Volvon och gått direkt på en BMW, UTAN att ta en Saab emellan. Jag tror du får sukta länge efter en BMW innan du blir av med Saaben (som även ovanstående skriver). en V50 går alltid att sälja. Sätter man rätt pengar så blir den såld bara. En Saab däremot....???? |
|
|
Följde ett par tips,sänkte priset,röd pil som följd. Då vaknar folket till liv,många svar blir det. Dom flesta verkar dock tro att man är prostituerad och gör vad som helst för lite pengar. 50000.- och hemtar po daget och liknande,men jag väntar tålmodigt vidare. Ville bara uppdatera byl sverige...MVH................... |
|
|
Stav fel är alltid lika snöpligt.Uppdatera bil sverige menar jag givetvis.......... |
|
|
Bry dig inte om de som prutar på det sättet. Även om du säger Ja så kommer de aldrig och köper bilen. De skickar 50st storprutningar på olika bilar bara för att se om någon går med på det. Eventuellt skakar de fram pengar för att köpa en av bilarna men inte alla som ev. nappar. ------- //Lövet |
|
| Kan bara hålla med dig Lövet! | |
| V50:in lanserades 2003, 9-5:an var då 6år gammal, så håll dig borta från skräpet! | |
| Din Bmw E36 lanserades väl 1992. Det verkar ju inte hålla dig borta från den? | |
| Men jag har heller inga planer att byta den mot en saab 9000, även fast jag kan få en 98 så kom modellen 84! Visst har e36an många år på nacken men bilen används bara som en hobbybil hade jag varit behov av en bruksbil så hade jag ägt något mycket nyare. | |
|
Om man läser lite på STCS utmärkta forum framgår att välutrustade 9/5 SC är lättsålda idag. Generellt har pratet om Saabs kris fått Svensson att tro att Saabarna är billiga. Min uppfattning är att de som här i tråden dissar 9-5 som skitbil inte har varken åkt eller kört en. Visst märks det att bilen är lite till åren men stolar, förarmiljö, lastbarhet och turbotrycket står sig mycket gott mot många nyare bilar. Köp en sen bil, helst -04 och ännu bättre om den är -06 och framåt. Prisvärd bil. /N |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.