|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Dakota lemon läderklädsel? Hur är det till Lemansblåmetallic? Undrar mest om det är en tydlig gul färg på skinnet eller om det är mer likt beigt? Är det något som blir svårsålt tror ni? Mvh | |
Roffa1 |
Länk |
|
Skitsnyggt!Åtminstone när det är nytt!! Klabbarparn |
|
Roffa1 |
Lemon ser ungefär ut som Dakota Oyster fast efter några års intensiv rökning;-) Lite svagt nikotingul. (inte alls fult) |
|
Jag tycker den är mera vit. Betydligt ljusare än creme som vi har på vår 530. Men den är snygg!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
Buspelle |
Lemon är kanonsnygg, men naturligtvis känslig för smuts. Att en bil med lemon skulle bli svårsåld tror jag inte alls. Tvärtom kommer det att vara en lite ovanlig och "häftig" färg som garanterat kommer att tilltala vissa. |
|
Tack för era svar! Känns trist att skiljas från M3:an men det är ju tyvärr inte en särskilt lämplig pendlarbil... |
|
|
Min Sambo har Lemon i sin BMW. Ser skitsnyggt ut och efter 10 000mil är det fortfarnade väldigt fräscht. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.