|
|
|
|---|---|
|
Eftersom vi har mycket kompetens på forumet så.. Bilen går omväxlande skitdåligt och omväxlande jädrans bra. Ibland kan jag köra en bit, så börjar den blurra o gå väldigt ojämnt som om den fick för mycket/för lite bränsle. Så stannar jag bilen, vrider av tändningen, och startar igen - vips så går den hur bra somhelst. Någon som kan tipsa mig om vad detta märkliga beteende kan bero på? Den ryker rejält vid kraftigt gaspådrag dessutom. | |
| alltså jag vill verkligen inte verka negativ men samma symptom hade jag oxå på min gamla bil som jag kompressor mata..är det en olje kylld kompressor?kan vara så att det läcker in olja nånstans ha koll på det min kompressor skar sig plötsligt och jag fatta ingenting.. | |
|
catch_me - jag vill inte råka ut för något liknande det som hände dig, så jag hoppas någon kan ha en idé om vad detta kan bero på. Det är oljekyld kompressor ja, men den är i nyskick enligt TurboCenter, så jag är tveksam till oljeläckage dels därför, dels för att den inte drar någon olja, och dels för att det inte finns några oljefläckar under bilen när den stått en dag. |
|
|
okey nej ville bara tala om det så du vet..då har jag iaf sagt mitt. lycka till |
|
| Ingen som känner igen symptomen o kan tipsa om ev. fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.