|
|
|
|---|---|
|
Nu ser det ut som både jag och min bil går mot ljusare tider, för idag kommer ett kontrakt skrivas för en garageplats. Inte en dag för tidigt. För att göra en lång historia kort så har jag haft trubbel sedan februari med påhälsningar från tjuvar, allt från blinkers till insidan av passagerardörren har de tagit. Nu senast, för bara en vecka sedan, hade de tydligen behov av en sidolist på förardörrens utsida. De har med andra ord använt min bil som ett reservdelslager - gratis och lättåtkomligt. Men nu ska alltså sömnlösa nätter och oro vara ett minne blott. Garaget såg väldigt bra ut, med reäla galler och lås. Bilen kommer stå långt in, helt utan insyn från utsidan. Så idag kommer de nya sommardäcken tryckas dit, äntligen. Vågar man lägga ut lite pengar på bilen nu månne? Jag funderar på M3-kopia-speglar och nya kjolar också. Nu är det bara hålla tummarna för att tjuvarna inte fortsätter att plåga mig. | |
|
Skönt! Bara att gratulera(?)! Har stått i garagekö ett par månader själv, men det lär väl dröja innan nåt blir ledigt... Fast jag har klarat mig från stölder. Själv blir jag mest förbannad på alla parkeringsskador jag fått =/ //Koffe |
|
|
Gott! Är själv i samma sits, bilen står hos pappa, 10 minuters cykelväg hemifrån, jättepraktiskt när man behöver bilen. Hoppas du slipper påhälsningar i framtiden. =) Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.