AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.078

Vad kommer först? Min 320xd eller min dotter? Och när?

Tjena forumkompisar:
Som frågan lyder. Frugan har termin 10.juni. Bilen kommer till Halmstad den 4.juni. Vad kommer först hem. Min dotter eller bilen?
Helt oseriöst, men vilken bil hämtar jag min utökade familj på BB med?
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Jag sätter nog mina pengar på att frugan levererar först ;)
Är det erfarenheten från BMW Sverige som talar?
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Bilen kommer först. Frugan kalvar den 20 juni.

//Saida

;)
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Nu ser jag att du bor i Västsverige så leveransen borde ju gå fortare än för mig här uppe i norr. Men det tog nog 3 veckor från det att den landade i Halmstad tills att jag hade nycklarna i handen.
Nja. Minst 2 veckor sa handlaren i dag. Dom har 10 arbetsdagar på sig. Hoppas på att jag kan hämta på BB i det nya åket, så babisen kan åka riktig bil.
Nu lastas den på bil i Halmstad. Kan vara framme i morgon ringde handlaren och sa i dag.
Sen är det ju DITEC och annat innan den är klar, men jag håller tummarna för lördag. Nu får frugan bara knipa, annars blir det för mycket på en gång.
Nu är det ännu värre.
Handlaren ringde sen med reg nummer och sa att han hoppas den kommer.
Jag åkte upp på handlarens parkeringen och där står den. Har varit där redan ett dygn. Vad dom skall få i morgon *s*
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Hahaha, ja vissa bilförsäljare verkar tydligen göra sitt bästa för att bygga på fördomarna man har om dem ;)

Men se det positiva, chansen finns ju helt klart att det blir ny bil till BB!
Hej alla!

Då var bilen här. Vilken underbar känsla!

Sen kommer den nog direkt användas till det andra syftet, för nu åker vi snart till BB. Prata om sannolik dubbel lycka på samma dag!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.