|
|
|
|---|---|
|
lla, Jag är oerhört sugen på en e31, helst en 840, vilken jag tror är något mer lättmekad än 850. Men en fin 850 funkar också. Maxpris runt 100' Vad har ni för synpunkter på den här bilen? Länk Mvh Marin | |
|
Det ser bra ut på bilderna men som vanligt får du bäst uppfattning när du sett och kört bilen. I övrigt anser jag att du tänker helt rätt som vill ha en E31 ;) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
E Meister Du råkar inte gå i tankarna att sälja din bil? Den ser helt fantastisk ut! RESPEKT! :-) |
|
|
Denna 840 då? Länk (Vet dock inget mer än vad som står i annonsen om någon av bilarna) |
|
| Jag har mailat och begärt bilder på den halvslitna inredningen. Kanske kan vara nått....vi får se. | |
|
Synpunkter på den här? PAX 069 Länk |
|
|
Tack Marin för din goda smak:) men nej den stannar hos mig ettag till. Det tog tid att hitta den. Lycka till i dett letande. Har du praktiska frågor så är detta ett mycket bra forum. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Köpte en 840 tör tre veckor sedan och är så jättenöjda. Känn på personen som säljer bilen, kan ha ganska stor betydelse, ibland vet dom inte vad dom äger/ och ibland öververderar dom sina bilar. Gav 65k för våran och den är riktigt j-fin. Smilla |
|
|
Petra: Får man fråga vad det begärda priset var och hur långt den hade gått? |
|
|
>>Petra Ställer samma fråga som US. Det är väldigt intressant information för potentiella köpare. Mvh |
|
|
Utgångspris 89, mil 24 000 vilket känns ganska ärligt med tanke på att bilen importerades 00, och sedan dess bara varit sommarkörd. Köper hellre en bil med många mil som känns ärliga & bedömmer hellre bilens skick. Mvh Petra Smilla |
|
|
Du lyckades sänka priset med 24'! Bra jobbat. Det bevisar att det inte direkt är någon rusning efter e31-er. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.