|
|
|
|---|---|
Crusty |
Tjena allt gott folk! I samhället där jag bor så brukar jag cykla till stranden, o på vägen dit har jag cyklat förbi en Dakargul 318 E30 med kjolar ett antal gånger o äger tycktes inte använda denna bil längre, det syntes rätt bra för den var ju skitigt som bara den! Tanken slog mig antalet gånger att man kanske skulle knacka på dörren o lägga ett bud på bilen, dom använde den ju ändå inte. Där kanske var lite små saker o fixa tänkte jag så han ger mer säkert ett bra pris. Men innan jag han fråga så stack jag på semester i en vecka, men när jag komm hem så körde jag till killen som ägde bilen. Väl framme vid huset så ser jag typ 2 st 50 åriga pakistanier (inget illa om dessa människor!) som lastade upp denna fräcka bil på en gammal fall färdig lastbil från tidigt 60-tal. Jag förstod genst vad som hänt, men jag frågade ändå ägaren om han precis sålt bilen? ja, det hade han! För 2000:- !!!!! ARGH !! Jag berättade att jag skulle lägga ett bud på 5000:- o då vred han sig lite !! Han hade precis förlorat lite pengar! Han hade t.o.m ringt dessa herrar för att dom skulle hämta bilen! Jaja , vad göra? Man har ju precis gått miste om en en skit cool E30!! För 2000:-!! Livet e hårt! Hoppas ingen sommnade under denna berättelse! ///Crusty |
| Hade du varit smidig hade du erbjudet pakistanierna 5000 för bilen, det hade ju varit en rätt bra affär för dom, 3000 för att äga en bil i 10min. | |
Crusty |
nej, jag tror nog att dom ville ha mer för bilen! Dom var bilhandlare, som renoverade bilar o sålde dom sedan.... |
Inspectah |
Var nånstans hände detta? Gislaved? |
Crusty |
Malmöområdet... |
Adam318 |
Men om dom tjänar 3000:- utan att renovera skiten så tror jag inte dom funderar så mycket, så ta nu reda på var dom bor/har bilen och skynda dig dit och bjud 5000:- samtidigt som du hoppas dom inte hunnit börja med den. ------Sign.------ Brings Me Womens? |
Crusty |
jag vet ungefär vart bilen gick, men tror att den säkert e någerlunda vidgjord vid det här laget! typ en vecka sedan dom köpte den. men det e mitt eget fel som är så jäkla slö!! |
| Frågar man inte får man inget veta. | |
|
Restaurang på hjul som syns i mörkret... /Rickard! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.