|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det vore kul med en begagnatguide för E65/E66. Är det någon, som har erfarenheterna av E65 och tiden att skriva ihop något? mvh Nisse | |
|
Finns en del att läsa på nedan länkar. Länk Länk Länk Det är verkligen köpläge nu. Finns en hel del 'ful'-bilar därute, så du skall se till att ha god tid på dig när du testar. //Pontus |
|
|
Mmm köp inte billigaste bilen, bara för att den är billig. Många är som sagt "ful-bilar", en sån blir otroligt dyr i längden. Leta efter välservat, väldokumenterat, välutrustade med inte allt för många mil på mätaren (upp till 20 000mil är dock absolut inga problem). Följer du dessa enkla råd så kommer du göra en bra affär och bli otroligt nöjd med att du troligen har världens bästa bil! :D |
|
|
Det dröjer innan jag byter ut E38:an. Den fungerar bra och har kostat lite i reparationer de 6 åren jag kört den (svensksåld, en ägare innan mig). Bilen ser dessutom fortfarande fräsch ut och den är ganska lättskruvad. Men det är ju aldrig fel att läsa på lite om E65. Man kan ju inte köra E38:an för evigt. Men om det blir en E65:a, så vill jag nog ha en facelift. Problemet är att jag tycker att F01 är snyggare. Tyvärr har man inte råd med en F01 förrän om några år och den ser dessutom inte lättskruvad ut. /N |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.