|
|
|
|---|---|
|
Schyssst bra :-) Länk /TL | |
|
Fungerar den något vidare då? Har den men inte testat den än. Får lägga in den i Iphonen istället för att bara ha den i Itunes så jag kan testa den då. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Falsterbo: Så säger en som inte äger en iPhone...köp dig en så förstår du "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Har den och har prövat några gånger och visst funkar det och är ganska kul en stund. Det kräver dock att man har en fast hållare i bilen för sin iPhone annars glider den bara runt och mätningen blir något sämre. Om man frekvent tävlar eller kör på bana är det säkert mera nyttigt än för mig som bara kör vanligt på vägen. Det roligaste är ju att det är en äkta BMW app och inte nåt från nån som bara dragit nytta av ///M och BMW. Niklas Fransosen |
|
|
Testade den idag och tyckte den va sjukt rolig. Jag har en fast hållare och ställde in efter instruktionerna. Det gav ganska rimliga siffror ändå. Kunde inte testa den riktigt som jag ville då både frugan och ungen satt med i bilen :) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Finns den även till andriod-mobiler? Jobbar man där jag jobbar har man en mobil från egna företagets dotterbolag och då blir det en x10 mini pro. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
X10 har kanske inte rörelsesensorer som känner av detsamma eller? /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Eller mäter den "bara" med GPS? /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.