|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har väldigt små oxidationer och fasttorkade insketer på motorhuven. Har ngn använt sig av Biltemas Lackrengöring, mettalic? är det ngt att ha? Länk: Länk | |
|
Prova clay, t.ex. denna Länk . Tvätta som vanligt först, sedan går du på med clay. Lacken kommer bli len som en barnrumpa! /Masten |
|
|
Min lack var inte heller någon höjdare . Tror tidigare ägare inte lagt ner nån större tid på lacken :(. Väldigt noppig,asfalt.flygrost. Så i dag efter ordentlig tvätt åkte bästa vännen SONAX Rubbing fram. Började på baklukan.stötfångaren.skärmarna bak. Gick åt två strykningar med rubbing villket resultat allt borta o len som en barnrumpa. Sen på med SONAX hårdvax blev som dag o natt gemfört med övriga bilen. Fortsätter i morgon med glädje när man ser villken skillnad det blir :) |
|
| Glömde/ kommer använda lysfotogen till asfalts fläckarna på bilen/tar bort dom på nolltid/bara strycka på vänta några minuter torka av (borta) | |
| lysfotogen använder jag som avfettning av bilarna, orka med miljö skiten som är mildare än YES | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.