|
|
|
|---|---|
|
har beställt och fått hem Distans brickor sats 4 st. nr 3 och 4 Länk stötdämpare bak 2st med stötdämpar-fästen Länk alla bussningar powerflex 5,6,7,8 Länk nya krängningshämmare fram något mer man bör ta hem innan jag river bakvagnen? förutom bira förstås ;) BMW ownz | |
|
tänkte försöka följa denna till 99.9% Länk någon måste väll veta om något stag eller liknade borde vara bra att byta ut när man ändå är på g? eller om man ska göra något annat speciellt? någon form av bekräftelse tack ;) Och sorry för mina kassa länkar i första. BMW ownz |
|
| Efter ha läst en del om trasiga powerflex så skulle jag avråda dig att montera dessa livsfarliga bussningar. | |
| Vad ska man beställa för bussningar då, orginal? | |
|
m3 förslagsvis BMW ownz |
|
|
gOry: Var har du läst om trasiga Powerflex? Jag tänkte precis beställa en sats till min bimmer men nu undrar man ju. Har inte hittat nått dåligt om dom. Mvh PG |
|
|
har en fråga angående monteringen av powerflex eftersom jag inte fick med någon anvisning och inte hittat något på nätet. ska man dra på smörjan från påsen mellan själva "gummit" och metallröret? Länk BMW ownz |
|
|
Har hittat en sida om rasad powerflex.. Länk Då undrar man om han är ensam eller om det finns flera. |
|
|
jag skulle gissa att han inte gjort helt rätt. byter man tex bara vissa till powerflex men sparar 2 original som är ok kanske de inte stämmer överens? sen finns det såklart måndagsexemplar av allt. när vi ändå snackar hållbarhet. hur länge och hur långt ska bak-fjädrarna hålla? mina 8k mil och 3 år. ena brast igår och den andre idag... BMW ownz |
|
| Ni hittar fler ras på rejsa.nu. Personligen skulle jag aldrig åka runt med ett par av dessa shownogo prylar, då de bevisat kan gå från helt fungerat till att trilla ur hållaren under en banträff! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.