|
|
|
|---|---|
|
Hej Undrar bara om det är någon här som vet nått om denna bilen eventuellt ägt den eller varit och kollat på den?? Tacksam för all info.. Mvh Christoffer | |
|
Glömde ju annonsen ;) Här: Länk |
|
|
Du måste nog klippa in länken också... ------- //Lövet |
|
|
Den där bilen har jag sett ute sen förra året den försvann från blocket i ca 2 månader sen kom den ut igen då var priset på 279k Den verkar fin och med den rätta utrustningen men ta regnr och gå till närmsta bmw verkstad och kolla om dom hittar något om den i datorn. --- Bilen Länk |
|
|
Tänkte jag skulle kolla den på bmw i dag samt ringa föregånende ägare. Sen ta mig en titt på den i helgen... |
|
|
Vart och köpte den bilen då alla papper stämde. Skicket var bra. Snackade med föregående ägare och kollade upp den på bmw. Allt var grönt Visade sig att den bara hade haft 2 riktiga ägare. Stod 9 så vart lite fundersam men var bilfirmor resten. Vart medtagen som flyttgods. För er som skall kolla sina bilar med Bmw så har de nu sen nyår samma system som alla bmw verkstäder utomlands. Så de kunde se direkt alla servicar och kostade inte mig något alls. I mitt fall Estland. Fick på papper allt som bilen varit inlämnad för. Medföljde även Fragus garanti så är ju alltid skönt att ha om något krånglar. |
|
|
Vad innebär fragus garanti? Klabbarparn |
|
|
Här finns att läsa om den. Länk |
|
|
Okey, tack!! Klabbarparn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.